FUCK THIS FUCKING SHIT!

den dagen jag kan förklara hur jobbigt det är, ska jag göra det.
jag ska förklara i minsta detalj, hur jävla jobbigt det är att vakna på nätterna och inbilla sig att man ska spy.
som ni kanske förstår, så har min fobi startat igen..

det började lite lätt i måndags när jag satt hos micaela hur det var förra hösten/vintern.
jag satt hemma hos henne då jag satt och tänkte tillbaka på då. och en våg känslor och ångest kom och en rad rädslor kom och drog över mig. men jag bet ihop och tänkte att ingen annan i min klass eller någon annan jag känner ligger och är sjuk, så varför skulle jag då bli de?

men igår när jag läste en bekants blogg så började det igen. bara för att hon går i uddevalla (inte ens på samma skola som mig) och hade legat och spytt  och frossat natten innan så vaknar jag klockan två och mår skit, kliar på mina armar och funderar på att lägga mig och kolla på tv, för att lugna ner mig.  varför i hela helvetet kan inte detta få ett slut? jag kommer inte orka skolan överhuvud taget om jag ska behöva vakna och inbilla mig massa skit, jag är trött på detta nu, kan någon få ut allt onda i mig?
jag orkar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0