helgen

hejsanhoppsan
får be om ursäkt för min dåliga uppdatering under helgen, inte haft lust typ
i fredags klampa jag upp nätt och jämt till skolan. frisör på morran, teori jag säger bara, brudar - u make my day. fyfan, skulle aldrig klara det annars så tråkigt så ni kan inte förstå :) men det är viktigt, så det är bara att bita ihop liksom. slutade 12, så då drog jag och emelie och käkade donken sen begav vi oss hem. väl hemma så gick jag och la mig framför tvn och slumra lite, sen väckte sofia mig så då blev jag pigg igen :) så vi åkte och köpte hårfärg, för 228 kr. jag skämdes! menmen, väl hemma så käkade vi lite snabbt sen satte jag i färg i mitt löshår och sen i hennes. bra resultat! halv 8 var jag nyduschad och brudarna var klara, HEHE. så jag stack till dom och fixa mig, gött fick hjälp så det gick bra :) sen iväg till anton, nog roligaste i mellerud på länge, hel nöjd med kvällen!

lördagen vart jag i thn, överby. gött fick köpt mig 2 par skor, en goströja, skjorta, linnen osv. nöjd :) sen blev det hem och jag fick inte dom bästa nyheterna, fuck. menmen, jag håller humöret uppe ändå :) sen drog jag till ida, och både jag och ida kände hur tröttheten drog över oss, haha. men vi gick till rep ändå och det var som jag sa till ida, är fredagen lyckad så är lördagen seg. och så var det! så vi chilla bara mest. hem runt halv ett, somna. haha :) jaja, idag har jag chillat. ska sy fast micro ringar sen sätta i det i sandras hår.



jag ser ut som en näbbmus, men enda bilden som alla kom med på!
















Kommentarer
Postat av: killN på övervåningN

sluta drick din fjortis ! hehe hihi (a) (a), vågar inte träffa dig :$

2009-10-07 @ 00:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0