tatueringar & piercingar

   


jag tycker det är KONST, så himla fint är det! nu säger inte jag att det är rå snyggt
med tatuteringar & piercingar upp till öronen, men lagom är så jäkla snyggt.
och hade jag fått så hade jag inte tvekat en sekund på att göra det heller!
men det finns tre tatueringar jag vill göra och sen 5 piercingar.
jag vill ha en tatuering på handleden som det står majlis eller farmor på i skrivstil.
sen vill jag ha ett hjärta på foten för att det är fint och sen vill jag tatuera en text i nacken.
sen vill jag göra kindpiercing, en i septum, en i naveln, en i höften & en i nacken.

    


Kommentarer
Postat av: emma g

HAHAHA, en piercing i höften? Menar du inte en tatuering i höften??

2009-09-08 @ 13:15:32
Postat av: J E S S, armwrestling <3

Jo, det är riktigt snyggt. Kan dock inte hålla med om kindpiercingen, men annars så!

2009-09-08 @ 13:44:49
URL: http://jessicab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0