things to know, maybe?

  • jag har jätte konstiga vanor, tillexempel;
     - måste gå runt ett varv i lägenheten när jag borstar tänderna
    - på kvällen så gör jag allt i samma visa, borstar tänderna, hämtar vatten, tar ppiller, läppsyl, sova.
    - när jag sitter med en data mus så trycker jag 10 ggr innan jag skriver
    - när jag trycker ner ett fönster på datan så tar jag alltid upp msn o kollar igenom listorna.
    - jag kan gå o prata med mig själv ibland, haha schizo?
    osvosv.
  • när jag är ledsen så är det bara jag som är ledsen, ingen annan i världen är det så synd om som mig själv, haha. och detta delar jag gärna med mig till andra, skriver texter o lägger ut.
    oftast tar jag ut allt med ilska.
  • jag har en tendens att säga dumma saker, hehe ..
  • när jag duschar så stänger ja alltid av vattnet emellan schampo osv
  • jag kollar min mobil minst en gång var 5te minut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0