TROR ATT CASSANDRA ÄR STÖRD!!!

cassandra; du är fan inte riktig någonstans.
(20 min innan detta)

cassandra; det är bert som lyser upp min vardag, han som får mig att stiga upp på morgonen.. Ja. Bert, han är orsaken för att jag lever än idag! (L)

jag; och du säger att jag inte är riktig?! :-O näru, ja tror ja fick de ifrån dig. ja har känt de på mig hela tiden!

cassandra; du är ju inte de heller :-O ..
pff, dummaste ja hört!


jag; hahaha! durå? :-O jodu , ja löver! du har alltid varit i mitt liv, alltid. och nu har ja fått din stördhet! SKYLL INTE PÅ MIG!

cassandra; okej okej..! jag erkänner. Men jag hitta ingen annan som hade den förmågan att fylla ut den stördhet så bra som du gjorde.

jag; hahahahaha! du är s t ö r d cassandra, &den fick jag av dig!!! DIG DIG DIG

cassandra; då måste du va s t ö r d a r e!

jag; nej, för du har levt längre ;o så du är stördare :-O du har liksom typ ett år mer stördhet!

cassandra; Näe, men jag har hört att stördhet började tidigt år 94, att det var det stördaste året.. jag lovar ;o

jag; hahaahahahahahahahhahaahha! 93, då fick dom till o me gör vaccin fört!

cassandra; nej, så jävla illa var inte stördheten det året ;)

jag; hahahaha om den va ;o helt sjukt!

det jag ville komma fram till är att cassandra, är S T Ö R D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0