fredag, äckliga fredag

godkväll på er mina små gosingar,
ja, min fredag blev väl allt annat än planerat och jag är fortfarande förbannad. mitt rum ser misshandlat ut efter att jag har slängt runt allting, hehe en arg karro vill man inte ha och göra med. men vi tar igen det vi missar idag nästa helg i FÄRGELANDA oavsett VÄDER. funderar på att fixa mig och dra upp till simon och försöka ha lite kul, har just grinat åt en pizza.. men får se på det, snöstormen lockar ju inte om man säger så. förövrigt vill jag ha chips, chocklad, dipp, popcorn & chillinötter. och 4 liter cola, det hade varit perfekt. helt underbart perfekt. nej ingenting mer från mig, antingen sova eller fix.. mmh, får se. får nog stänga av datan nu så att inte snön gör så det blir kortslutning så datan exploderar, ungefär så stor risk är det att jag skulle dö som att jag skulle åkt till färgelanda.
jag saknar EMMA ANDERSSON, min egna lilla ängel.
PEACE OUT.


kände för en skön pose

Kommentarer
Postat av: Filip

så söt äru lilla karro

2010-02-19 @ 21:47:18
URL: http://filipjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0