i wish..

jag önskar att någon kunde ta bort den där smärtan som kommer så fort jag ser ett kort på dig eller oss.. jag önskar någon kunde ta bort den smärtan som kommer rusande när jag råkar se något som jag gjorde med dig, som jag käkade med dig, som jag upplevde med dig. jag önskar någon kunde radera dig ur mitt minne, radera allt ur mitt minne. för det är sån jävla smärta. vet inte hur jag ska ta mig vidare längre, för jag står och spinner runt på samma plats. även fast det finns dagar som är lättare än andra, så finns dom jobbiga dagarna fortfarande kvar. dom dagarna då man går in i väggen och bara vill sova bort allting, jag hatar dom dagarna. jag hatar att vara ifrån dig! jag hatar att jag inte får prata med dig, du vet som vi brukade prata.. om allt mellan himmel och jord, hur vi diskutera saker, hur vi börja tjaffsa och börja gapskratta åt det sen. hur jag brukade nosa dig i nacken och du bad mig gör det om och om igen, även fast du tyckte det kittlades som fan. det var speciellt det du och jag hade, vi hade våra egna små trick till saker och ting. och vi hade våra stunder, stunder jag aldrig kommer glömma. stunder jag vill ha tillbaka, tillbaka med dig. detta är ett rent jävla helvete och jag vill vakna upp ur denna jävla mardrömmen. men jag har inget val, jag måste gå vidare. jag måste leva vidare, utan dig. trots mot min vilja, jag vill inte. och jag kan inte.
jag älskar dig, men ibland räcker inte en människas kärlek till för två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0