kalas kul att veta

För ett år sedan:
Hur gammal var du? - femton
Vilken klass gick du i? - 9an
Vad hade du för hårfärg? - brunt
Hur lång var du? - 1.70 typ
Vem var du kär i? anton
Hade du någon pojk/flickvän? nope
Vad brukade du göra på fritiden? stallet, kompisarna
Vilka umgicks du med? - linda, micaela & sofia
Hur såg du ut? brunt hår, lugg, typ som nu
Var allt bättre då? - kan jag väl inte påstå
Skulle du vilja gå tillbaka dit? nej
Har du förändrats? jo


Nu:
Hur gammal är du? - sweet sixteen
Vilken klass går du i? - frisör hv1 -09
Vad har du för hårfärg? blont
Hur lång är du? 172
Har du någon pojk/flickvän? nej.
Vad brukar du göra på fritiden? datan, kompisar, festa
Vilka umgås du med? färgelanda bor & ibland micaela & linda
Hur ser du ut? som förra året med en aning kortare och sletnare hår, tjockare

Har du..
Kysst någon? ja
Sovit brevid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Slagit ner någon? nej
Ljugit för en bra vän? ja det tror jag nog
Svikit någon? ja
Fuskat på prov/läxförhör? ja
Blivit kallad Bögjävel? haha har jag nog
Druckit alkohol? ja

Vem:
Skrev du senast till på msn? dralt
Kramade du senast? dralt
Sov du hos senast? daniel
Kan du lita på till 100%? linda micaela emma daniel & dralt
Är den finaste personen som finns? många

Vill du vara med just nu? joel kinnaman
Ringde dig senast? dralt
Skickade ett sms till dig senast? dralt
Skickade du ett sms till senast? dralt

Vad:
Drack du senast? waterloo
Köpte du senast? halstabletter
Gjorde du igår? hälsa på dralt and co
Ska du göra imorgon? chilla med gänget
Vill du göra just nu? träna & sola
Åt du senast? omelett
Är närmast dig som är rosa? en kudde


Kärlek & förhållanden:
Du är kär nu-  ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - neje
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej


Ärlighet:

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - japp
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - japp
Jag har smygit ut utan lov - haha ja, times
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - har hänt
Jag har en hemlighet som ingen vet - ja
Jag har fuskat i ett spel - nej fan
Jag har struntat i ett prov - ja

Dåliga tider:
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - ja
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja

Döden:
Jag hatar begravningar - ja
Jag har sett någon dö - ja
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej inte vad jag vet
Någon nära till mig har begått självmord - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0