så himla glad!

rubriken säger allt! jag har fått kontakt med min gamla bästa kompis sofia igen,
har länge letat efter henne på facebook som bilddagboken och även typ hitta och så men har aldrig hittat hon. tills tanken slog mig idag att hon kanske bytt efternamn och visst fan hade hon det! så jag fick tag i henne och vi bestämde att vi skulle träffas någon dag och jag är super glad, lille soffipropp! en människa med så stort hjärta har jag nog aldrig träffat tror jag, underbara tjej.


enda bilden jag hittade på oss..

förövrigt har jag chillat hela kvällen, skönt. imorgon blire sportlife sen förhoppningsvis sätta i hår, let's hope so. längtar tills på fredag, får äntligen träffa emma ♥ jappjapp, nä nu ska jag koza ner mig i bingen med en bra film sen få min skönhetssömn.. godnatt angels!

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!
fan mer frågor än vad jag någonsin fått so keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0