svar på frågestundN

anonym
Varför heter din blogg just ''kkeyo''?
svar: haha jadu.. var för något år sen, så satt jag och tänkte att K på engelska blev typ ''key'' så skulle jag vara litte gangster så jag la på ''yo'' också, så blev de keyo ;) komiskt med sant!

sven-gösta
Kommer du färga tillbaka håret till det underbara mörka du hade ? kram
svar: njae, kanske! blir nog isf mot nästa höst/vinter. kram mergim!

anonym
va hände mellan dejj oh ditt ex??
svar: det vet jag faktiskt inte själv, han visste inte vad han ville och varför kommer jag nog aldrig få svar på!

emma
Vill du ha en katt?
svar: jatack, men inte mor & far.

emma
Hur många gånger har du färgat ditt hår egentligen?? ;S
svar: tappat räkningen

albulena
hur fixar man en egen signatur i slutet av inläggen? : )
svar: designadinblogg.se

johanna
Hej! Vilken fin blogg.. Har några frågor här till dig!
1. Vad heter din bästa vän??
2. Vad skulle du säga att du har för stil??
3. Vilka står alltid där för dig när du är ledsen??
4. Vad är din riktiga hårfärg??
5. Kan inte du lägga ut en bild på din riktiga hårlängd???
6. Vad använder du för smink?
Hoppas du får en bra dag, kram!! :):)

svar: linda micaela cassandra emma
olika, mest vanlig
dom flesta
råttfärgat
ja det kan vi nog ordna
jag använder loréal infallible foundation, loréal infallible puder, glam bronze rouge & max factor mascara

anonym
kan du visa hur du sminkar dig? :D
svar: det kan jag göra, men får bli lite längre fram

anonym
va har du för musik stil? ;DD
svar: allt,

pernilla
vad använder du för hårprodukter?
svar: goldwell repair, matrix värmeskydd & lanza hårinpackning som sitter i

emma

Vem är din favorit syster? ;)
svar: båda två!

fia...
va hände me din farmor?
svar: cancern tog hennes liv..

anonym
1.hur många har du haft sex med?
2.ångrar du någoon?
3.röker du?
4.saknar du fredrik?


svar: dom som vet dom vet, inget jag publicerar här.
ja det gör jag.
nej jag röker inte
ja, jag saknar fredrik.

anonym
Hur är de mellan dig och Fredrik nu? Pratar ni?
svar: finns ingenting mellan mig och fredrik tyvärr, vi har ingen kontakt alls.

anonym

hur mkt väger du
svar: 52 heliga kilon

emma
VA HADE DU GJORT OM DU VANN EN MILJON? :D
svar: » om jag skulle vunnit en miljon skulle mina rop höras över hela denna jord, jag skulle börja resa jag skulle sätta fart. skita i min skola sluta äta äcklig mat! jag skulle köpt allt jag såg till mig själv, bara slösat som fan och gett lite till dig sen det hade blitt en rå semester till cost där man alltid festar loss tar det lugnt och slåss. för att leva lyx i livet kan vara soft det vet vi alla springer i väg med sedelbuntar nu ska vi handla! bara shoppa som fan ge en tusing till nån, torka sig i röven med hundringar och sånt «

nädå, men jag skulle nog shoppat en del.



tack för alla frågor synd att ni var anonyma dom flesta av er!
nu ska jag duscha sen sticker jag oavsett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0