djup

ja, denna veckan har varit en väldigt känslomässig vecka. varit hos fredd i 2 dagar, brutit ihop ett antal gånger. nej han har varken varit taskig eller skärt av min tå, jag har bara grinat. grinat i massor, och skrattat. men allt har lättat efter att tjatat på han 12040404 ggr så att jag vet helt säkert att allt är bra, så det känns bra. allt känns som förut :) min gosegris ♥ iallafall, varit hos freddddielation och typ degat sönder. i onsdags när jag kom dit däcka han vid 7 och vakna inte förrän vid 11 dagen efter. jag har nog aldrig kollat på så mycket film i hela mitt liv! men iaf, vi var ute en liten sväng till affärn igår sen bara legat i sängen o mysit en hel del, gött som bare fan. hemkommen för någon timme sen så ikväll blir det lugnt, blir troligtvis till att vara med micaela. men nu ska jag be pappa köra mig till kvarnis så jag kan köpa cola & en heeeelvetes massa godis. und majskolvar :> pyss på snoken


i will never leave your side, and thats a promise
min bara min fredd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0