guldbaggen

tjenixen people! jag sitter som en hösäck i en sackosäck och glor på guldbaggen, intressant huh? dålig update också måste jag erkänna, men har varit hos freddelation från igår och sånt där, så har inte haft tiden i akt så att säga. jaa, så vad har vi gjort då? det vi brukar, chillat järnet! han somna väl vid 8 eller nått igår. haha han är så jävla rolig när han sover, han pratar gärna i sömnen igår börja han lite också..

jag: älskling hoppa in istället filmen är slut så jag ska sätta på en ny
fredd: GÖR DET SJÄLV DÅ VAFAN.
(i sömnen,)
jag: HAHA, men fredrik HOPPA IN!
fredd: gör det själv, och sluta fuska så jävla mycket!!
jag: hahahaha what?
inget svar.

efter någon timme vänder han sig om, och även så för o se om han var vaken. men icke..
fredd: har du legat i ett solarium nån gång?
jag: ehm, ja?
*SNARK*

HAHAHAHA, fick mig mina goa skratt. nu ikvällsingen har jag varit på BUP och sånt där, käkat kebabrulle. SHAME ON ME. och sen har jag bara degat, nu är jag rätt trött typ :) ska kolla klart på guldbaggen sen bräsa på en film sen sova. imorgon är det skola again, projekt arbete mindre kul men soft schema i vilket fall. nä, nog tjatat för mig. piiiiiz! 




lördagens outfit förövrigt
oversize linne
''mc'' jacka
lacktights

shoes, mina älskade boots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0