skolan

jadå, jag drog mig upp kvart i 6 imorse. trots att har fått 3 timmars sömn, tror ni jag är något sleten och något trött eller? japp det är jag. som in iiiiii! och bytt schema har vi gjort också, så på måndagar har vi ju nu naturkunskap första passet & matte andra. ja, man ska väl inte klaga. men matten kunde väl förfän varit på morgonen så att den var överstökad för dagen o veckan. iallafall det var kul och se dom flesta i klassen iallafall, även fast hälften typ är borta. michelle har gått och blitt blond just like me, tove har en grön slinga i luggen men annars är det väl ingen större skillnad. vi slutar tidigt idag iallafall, 16.30 ska jag vara på bup. så förhoppningsvis så slutar älskling lika tidigt som jag så jag kan åka till han så länge och vänta där istället på rötna kampenhof. eller så drar jag in och shoppär lite. nä nu ska jag tydligen göra något debatt arbete som jag inte har någon aning om, får la lägga till leendet och göra det ändå! pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0