tungt

måste släppa detta nu, måste komma över det. nooooow! jag har tankat massa filmer så ska ner och borsta gaddarna och gosa ner mig i sängen till massa film.. imorgon åker jag till överby och shoppar, det ska bli niceprice. sen ska trycka ner mig en fet jävla cheeseburgare, och det blir den sista. för nu när skolan drar igång så blir det träning på riktigt! ska fan i mig komma i form nu, jag må vara rätt smal men vill väl ha en tränad kropp eller? :) så ja, så får det bli. och jag ska göra detta nu, jag ska inte glömma av det. jag ska inte äta massa godis och chips, bara på helger. det svåraste kommer bli colan, åh min älskade cola. men jag ska fixa det, det måste jag! ska även påminna mor om att hon ska ringa körskolan så jag kan ta sån där kurs så jag kan börja övningsköra, tycker det är på tin att jag tar tag i det nu ;) även fast jag har ungefär 2 år och 26 dagar kvar tills jag ens fyller arton. men varför inte börja i tid? okej, nu snackar jag bara en heeeeelvedes massa bull. pz n' lööööve


plus att jag saknar mina gullungar,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oliver och Lukas saknar dej med!!!

2010-01-10 @ 09:26:24
URL: http://emmagrenander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0