tröttis..

igår blidde det massa mys hemma först med chips, dipp, fanta & passions frukt. as gott :) kollade på alice i underlandet, knepig film. inte så bra som man hade förväntat sig i guess. sen bar det till vännen min och kolla paranormal activity som jag trodde jag skulle få en rejäl hjärtattack av och sen dead silence. blev ett o annat ryck skall jag tala om! sitter o kollar bröderna lejonhjärta med wille & micaela, myspys. och idag blir det bara massa chillidill, är svin trött och vill bara sova. fast ändå inte, för är inte så peppad på skola imorgon skall jag säga er. menmen, snart lov och efter det är 2 veckor APU. så så vare med det, höres senare. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0