Snodde från Linda

- tio frågor om dig själv
vad heter du i andranamn? eva linneá
har du några piercingar? vars? naveln, tungan, industrial
sover du hellre själv än tillsammans med någon? med någon, helt klart
väljer du filmkväll framför utekväll? utekväll!
vad tycker du om med dig själv? dont know
din sämsta egenskap? blir lätt svartsjuk
är du dag eller nattmänniska? natt
vad har du på dig just nu? mjukisar 
är du nöjd med ditt utseende? - från dag till dag
vad vill du ändra med ditt utseende? min näsa och tuttar

- tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? nej
har du varit kär på riktigt någon gång? ja
är du oskuld? – nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
hur många har du varit riktigt kär i? två

vad för sorts killar faller du för? charmiga, ärliga, och killar som får mig att skratta så jag viker mig dubbelt
när hade du sex senast? några veckor sen?
har du kysst en kompis någon gång? ja
hur många har du haft sex med? seven

- tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? ingen
vem skulle du vilja träffa just nu? venne, ingen tror jag
vem saknar du mest just nu? farmor
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? min syster, som bor i stockholm
vem krama du senast? micaela

vem står dig närmast? linda
vem vill du träffa oftare? linda
vem är mest partyprisse? linda
vem ringer du när du är ledsen? micaela
vem är snyggast? alla


- din mobiltelefon
vilka 5 finns först på "inkomna samtal"? micaela, pappa, michaela, linda, marre
vilka 5 namn finns först i smsinkorgen? linda, alex, fredrika, micaela
vem ringde dig senast? micaela
vem smsar du oftast med? micaela, fredde, linda & alex
vad stod det i senaste smset du skickade? ";D"

vad har du för bakgrundsbild? en bild på mig själv
vad står det på anteckningar? massa
vem ringde du senast? pappa
vad har du för mobil? iphone
spelar du wordfeud? JAAAA


- farligheter
snusar du? nej
har du snott något från en affär någon gång? ja
känner du folk som tar droger? ja
har du blivit jagad av polisen? nej
har du druckit så mycket att du spytt? nej
dricker du alkohol varje helg? nej
skulle du kunna testa droger? nej
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? nej
har du varit i slagsmål någon gång? nej

- random
sover du med dörren öppen eller stängd? stängd
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? ja
tror du två ex kan vara vänner? ja
skulle du vilja vara berömd? nej
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? nej
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? ja
brukar du tänka innan du talar? ja, om jag inte råkar få en ordspya hehe
känner du någon som är oskuld? ja
skulle du vilja tatuera dig? vart? JA, på höften, skulderbladet, armen
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? ja
tror du andra tycker illa om dig? haha ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0