Nytt år, nya möjligheter?

Vet inte hur jag tycker 2011 har varit. Som alla andra år tror jag, vissa stunder har det varit perfekt och vissa stunder har jag velat dra täcket över huvudet och lämna verkligheten för en stund. Har iallafall hunnit med mycket, jobbat en hel del framförallt, varit tjock (Innan hela världen gapar o undrar vad det är för fel på mig. Tjock för att varit JAG. Mullig då om det låter bättre...), gått ner i vikt, vart i förhållande, blivit dumpad och bedragen, varit glad, varit arg, varit lycklig, varit olycklig, är singel, jag har hunnit skaffat häst, jag har träffat nya underbara människor, jobbat lite till, shoppat på tok för mö, blivit rötott, missskött skolan, yadayada listan är lång. 

2011 har varit som alla andra år. Men vi satsar på ett bättre år nu, vårat sista år. Körkort, myndig, Rammstein, bålrundor, studentresa, student, sommar, fester och leva livet till tusen. Tack alla fina människor som varit med! LOVEEEEE Y'ALL




Min lilla älskling






Bäste F















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0